בחירת שירותי אחסון אתרים

תוכן עניינים

עבור הקמת אתר אינטרנט יש לנו צורך ברכישת שירות של אחסון אתרים. כלומר תשלום עבור ספק אשר יאפשר לנו לאחסן את האתר בשרתיו ולהפוך אותו לנגיש עבור גולשי האינטרנט. ישנם אינספור שירותי אחסון אתרים, חלקם בארץ וחלקם בחו"ל. אבל איך בעצם בוחרים שירותי אחסון אתרים והאם יש בכלל הבדל בין אחסון אתרים בארץ ובחו"ל?

לצורך בחירת ספק השירות אנו ממליצים קודם כל להגדיר את קהל היעד של אתר האינטרנט. כאשר מדובר באתר ישראלי הפונה אל הקהל המקומי, אין שום סיבה לבחור באחסון אתרים בחו"ל. זה עלול להאט את זמן התגובה ותתקשו לקבל שירות במקרה של תקלות בגלל הפרשי השעות בין הארץ לחו"ל. כמו כן בישראל יום ראשון זהו יום עבודה מלא בפעילות ואילו בחו"ל זהו יום חופשי בו תתקשו לקבל שירות. אני ממליץ לכם לבחור ב- UPRESS, הם מציעים איכות, מהירות ואמינות.

בעת בחירת שירותי אחסון אתרים, חשוב גם לשים לב לסוג האחסון. ישנם לקוחות אשר פשוט מחפשים אחסון זול ואינם מודעים להבדלים בין סוג האתרים האחסון השונים. ספקים מסוימים מציעים אחסון שיתופי, אחסון ווירטואלי ושרת ייעודי. אחסון שיתופי הוא אחסון זול מכיוון שהוא מאחסן בשרת אחד אתרים רבים החולקים את משאבי השרת דבר הפוגע במהירות ובביצועים. פתרון זה יכול להתאים לאתרים קטנים, אך אתרים כבדים ו/או בעלי תנועה מרובה צריכים פתרון אחסון מתקדם יותר. גם רמת האבטחה היא נמוכה יותר בשרתים משותפים. לעומת זאת ישנם שרתים ייעודיים; שרת ייעודי מעניק לכם פתרון אחסון יקר, אך מצד שני יש לו יכולות גבוהות מאוד. בשרת ייעודי יש לכם עצמאות מלאה והאבטחה היא ברמה גבוהה. בין שני אלו נמצא גם את חבילות האחסון העושות שימוש בשרת וירטואלי, כלומר שרת פיזי אחד עליו פעולות כמה סביבות וירטואליות במקביל. שרת שכזה מעניק לכם אבטחה טובה ועצמאות בניהול השרת והוא עולה פחות מאש שרת ייעודי. כמו כן, כאשר מחפשים פתרון אחסון אתרים מומלץ להתייעץ עם אנשים מהתחום הטכני על מנת להבין מהו שטח האחסון הנדרש עבורכם ומהי כמות תעבורת המידע שאתם צריכים (טראפיק). אתר המציג הרבה מידע גרפי, כמו תמונות ווידאו, נזקק לכמות גדולה של תעבורה.

בקיצור המלצה שלי לכו על UPRESS!!! את כל האתרים שלי אני מאחסן אצלם ולכל הלקוחות שלי אני ממליץ בלי צל של ספק. אמינים ושירותיים, מעט יקרים מהשאר אבל שווה כל שקל. אתם מקבלים חודש מתנה וגם 5% עם קוד קופון – UP05GABAY. *גילוי נאות אני מקבל עמלה קטנה לכל לקוח חדש שמשתמש בקופון ועדיין עומד מאחורי ההמלצה שלי!

שיתוף: