בניית אתר לסטודיו יוגה – מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

תוכן עניינים

נתחיל בקהל היעד של הסטודיו – מי הם הלקוחות שלנו? 

בבניית אתר לסטודיו יוגה נחשוב קודם על קהל היעד – האם מדובר בנשים, גברים, גיל השלישי? חשוב מאוד שנתאים את העיצוב והזרימה באתר בהתאם לקהל היעד. מה אנחנו רוצים שהגולשים יבצעו באתר? זו שאלה מאוד חשובה שכדאי להגדיש מחשבה. האם אנחנו בונים את האתר רק לספק מידע על הסטודיו? או שאנחנו רוצים שהגולשים ירשמו לשיעור? אולי שירכשו מוצר מסוים כמו מזרן או בגדים שאנחנו מוכרים? בהתאם למענה על השאלות נבנה את האתר בצורה שתשיג את מירב ההצלחה ביעד שהצבנו לעצמנו.

אודות – מידע על הסטודיו והמדריכים

חשוב מאוד לחזק אמינות אצל המתעניינים במיוחד שמדובר בבריאות ובפעילות גופנית. כמה זמן הסטודיו קיים? מי הקים אותו? כמה ניסיון יש למדריכים? המלצה הכניסו את הסיפור האישי של הבעלים והמדריכים, פשוט לספר את האמת שלנו כדי שיכירו אותנו קצת יותר טוב. מידע על סוגי השיעורים בסטודיו: לכל סטודיו יש שיעורים שונים וחשוב שהגולשים שלנו יידעו בדיוק מה אנחנו מציעים. איינגר, ביקראם, האטה, אשטנגה, ויניאסה ועוד סגנונות… כאן המקום גם לפרט בצורה נרחבת על סוג היוגה ולא רק מידע קצר למתעניינים, זה יכול לחזק את האתר מבחינת קידום אורגני בגוגל.

מערכת שעות

כדאי לציין את הימים והשעות שבהם מתקיימים השיעורים ואפילו לציין את שמות המדריכים ותיאור קצר עליהם בהקשר של השיעור. במידה ומתקיימים אירועים מיוחדים כמו מרצה אורח או סדנה ייחודית כדאי לפרט גם עליה.

עלויות

יש לא מעט עסקים שפגשתי בדרך המתלבטים האם להציג את המחירים שהם גובים באתר. אני בדעה שעדיף להיות הכי שקוף עם הלקוחות שלנו מאשר לדאוג מה המתחרים שלי עושים עם המידע. כדאי לציין לגולשים עלויות של השיעורים בהתאם למה שהסטודיו מציע – כרטיסיה / מנוי חודשי / מנוי שנתי / מבצעים / מוצרים לרכישה (מזרנים / ביגוד). כדאי לציין גם את אופן הגבייה כגון: אשראי, צ'ק, ביט, פייבוקס, פייפאל וכו'… כדאי גם לרשום האם יש מפגש ניסיון ללא תשלום או תשלום סמלי ואיך אפשר לתאם פגישה / שיעור ניסיון?

קורס הכשרת מורים

במידה והסטודיו מקיים קורס הכשרת מורים מומלץ לפרט כמה שניתן על הקורס. במקרה הזה לא הייתי מפרט עלויות מכיוון שעדיף לשוחח עם הגולש ולהבין האם הקורס מתאים לו ולהסביר את המשמעות של השיעורים, המחויבות וממה העלויות נובעות כגון שעות / וותק / ניסיון/ סוג הקורס וכו'…

יצירת קשר

בעמוד הזה יש נטייה לעסקים לא להרחיב אני ממליץ כן להעביר כמה שיותר מידע: כתובת – האם יש חנייה, קישור לוויז וכו' טלפון – לפרט שעות שזמינים לשיחה ווטסאפ – להתקין עסקי ולסדר הודעה חוזרת ללקוח. רשתות חברתיות – פייסבוק / אינסטגרם / טיק טוק / פינטרסט וכו' לא לשכוח את כל האיקונים הרלוונטים עם הפניות לדפים הנכונים (לבדוק שהקישורים עובדים חשוב). טופס יצירת קשר חשוב מאוד לוודא שבאמת עובד. *חשוב מאוד לבצע את בדיקת הטפסים / קישורים באתר כל כמה חודשים.

הרשמה לניוזלטר

אמנם כמות הגולשים שפותחים באמת את הניזולטרים יחסית קטנה ועדיין אם יש לנו רשימת תפוצה של 1,000 מיילים ומתוכן יפתחו רק 100 אלו עדיין לקוחות פוטנציאלים שניתן לשלוח להם מידע חשוב ולהציע מוצרים או הצעות משתלמות. כל מה שצריך זה טופס הרשמה קצר עם שדות לאיסוף שם ומייל. מה כותבים בניוזלטר? כל כמה זמן להפיץ? איזה כותרת כדאי לשים כדי שבאמת יפתחו? אלו שאלות לפעם אחרת…

למה לסטודיו ליוגה בכלל כדאי לבנות אתר?

 בקצרה ובפשטות להנגיש את המידע בצורה נוחה ללקוחות הקיימים ולהשיג לקוחות חדשים.

שיתוף: