התאמת האתר למובייל – דגשים חשובים

תוכן עניינים

בואו נדבר על התאמת האתר למובייל. 70%-80% מהגולשים באתר שלכם יגלשו בנייד, ויש להם כמה דרישות פשוטות:

מהירות

אחד הפרמטרים הכי קריטיים בהתאמת האתר למובייל שהוא יהיה מהיר לשימוש, יותר מ-3-5 שניות וזהו איבדתם אותם הם כבר עברו למשהו אחר.

העברת מסר 

היום רוב האתרים כותבים את התוכן שלהם למנוע חיפוש של גוגל כדי להגיע לכמה שיותר גבוה וזה אפילו הגיוני, אבל שוכחים להשתמש בניסוח שיהיה ברור מה הם בעצם עושים, מה התכלס…אל תשכחו להעביר את המסר בצורה ברורה ופשוטה.

עיצוב 

נסו לשמור על קווים נקיים, פשוטים ונעימים לעין. מעט הנפשות וצבעים נעימים, אל תגזימו זה צורם ומעצבן. מצד שני לא יותר מידי פשוט ונקי שלא יהיה משעמם. למצוא את האיזון הנכון המתאים לקונספט של האתר.

איקונים ליצירת קשר 

תעשו לעצמכם טובה ואל תעמיסו באיקונים מיותרים, הגולשים שלכם יודעים ללחוץ על כפתורים מתאימים ליצירת קשר תנו להם קצת יותר קרדיט, לא צריך לדחוף להם לפנים איקונים גדולים שקופצים להם על המסך.

פופ אפים 

כלי מאוד חשוב להנעה לפעולה של הגולשים, מעולה בכפתורים, פחות טוב שקופץ ללא התראה לאיסוף מיילים או יצירת קשר. אני ממליץ על אחד בלבד שקופץ וגם זה רק לאחר משך זמן באתר.

דסקטופ 

היום בד"כ בונים את העיצוב לאתר למסך מחשב ולאחר מכן עושים התאמה לניידים, גם לי זה היה מוזר בהתחלה אבל האמת הפשוטה שזה יותר נוח למי שבונה אותו. חשוב מאוד לעצור רגע ולחשוב איך מתאימים את העיצוב שאהבנו במחשב שיתאים בדיוק לנייד, והכי חשוב לא להתפשר ואפילו להשקיע יותר זמן לנייד מאשר למחשב!!! רגע, אם רק 20-30% גולשים מהמחשב אז למה להשקיע בכלל בעיצוב שלו אולי שווה לעסק לחסוך כסף וללכת עיצוב פשוט למחשבים? התשובה לדעתי היא שמדובר עדיין בכמות גדולה של לקוחות קיימים ותיקים וחדשים ושווה לתת להם את היחס והשירות בהתאם.

צריכים אתר חדש או שדרוג לאתר קיים? דברו איתי, נעשה איפיון מקצועי וארים לכם אתר שיותאם בדיוק עבורכם.

שיתוף: