קצת מושגים ולמה חשוב לבנות אתר

תוכן עניינים

בואו נעשה סדר מהיר – קצת מושגים ולמה בכלל צריך אתר אינטרנט. את הסיבה להקמת אתר אני אקצר ממש – פשוט מאוד חשיפה! לידים! לקוחות! מכירות!

בשביל אתר אינטרנט / עמוד נחיתה / חנות און ליין צריך 3 דברים עיקריים: דומיין, אחסון ופלטפורמה.

דומיין

כתובת האתר למשל www.ynet.co.il . עלות דומיין 55-100 ש"ח לשנה (טיפ חשוב דומיין זה נכס כמו רכב / בית הקפידו שיהיה על שמכם!).

אחסון

כאן האתר יושב פשוט מאוד כמו "מחסן" שבו נשים את התמונות וחומרים שונים, חשוב אמין ומהיר. בישראל אני ממליץ יופרס בסביבות 15 דולר לחודש קבלו גם קוד קופון שייתן לכם 5 אחוז הנחה וגם יפנק אותי בעמלה קטנה על הפנייה – UP05GABAY. יש גם יותר זולים בגדול הטווח 8-15 דולר.

פלטפורמה

וורדפרס מול וויקס שם הוויכוח הגדול… בקצרה וויקס יותר קל לבנייה למי שלא מבין אבל מערכת סגורה האתר בעצם לא שייך לכם (יש כאלה שטוענים שגם הקידום נפגע שם תתפלאו יש המון אתרים במקום הראשון בגוגל שנבנו על וויקס.) וורדפרס מערכת פתוחה קצת יותר מורכבת לתפעול, האתר שייך לכם ויש יותר אפשרויות המון תוספים חינמים ופרימיום. אני אישית עובד רק על וורדפרס. למה? ככה החלטתי אחרי שיקולים רבים זה כבר לזמן אחר…

אלמנטור

בוורדפרס גם תתקלו במושג אלמנטור שזה תוסף שמתפקד ככלי לעיצוב האתר.כלי מעולה והאמת אי אפשר בלעדיו…יש עוד כמה שחקנים בשוק כמו divi ועוד אבל אין מה להשוות לדעתי. אני עם אלמנטור מהיום הראשון ולא מחליף, יש המון אפשרויות בגרסה החינמית.

חנות און ליין 

אפשרי בוורדפרס עם תוסף בשם ווקומרס או בוויקס, בנוסף צריך לקחת בחשבון את השחקן החזק shopify, מאפשר הקמת חנות בקליק ממש קל לתפעול מומלץ למי שאין לו זמן או רצון להתעסק הרבה… רק קחו בחשבון עם הנוחות מגיע המחיר תשלמו יותר..

אז כמה עולה לבנות אתר?

 אין תשובה קלה כל אחד קובע לעצמו את המחיר שוק חופשי.בקיצור דברו איתי נעשה איפיון מקצועי וארים לכם אתר פגז…

שיתוף: