קידום אתרים
אם האתר לא בא אל הלקוח, נביא את הלקוח לאתר!
כי לבנות אתר מעוצב ומקצועי בלי לקדם אותו – זה בדיוק כמו לעצב ולהקים חנות חדשה ללא דלת כניסה.
- מעל 6 מיליארד חיפושים בגוגל מידי יום
- שילוב קידום אורגני עם קמפיין ממומן
מה בעצם כולל התהליך?
אין ספק, כיום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את החשיבות הקריטית של קידום אתר האינטרנט שלהם. לא מספיק רק לבנות אתר, זה מעולה כמובן, אבל אם לא נדאג להביא אליו גולשים בצורה יעילה, זה פשוט לא יעבוד.
כשמדברים על קידום אתרים, יש שתי דרכים עיקריות – קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן. ההבדל המהותי בין שיטות הקידום הוא בעיקר במשך הזמן עד לקבלת התוצאה הרצויה. בעוד שבשיטת הקידום האורגני עשויים לחלוף חודשיים או שלושה חודשים עד שהאתר מקודם לתוצאות הרצויות, באמצעות הקידום הממומן ניתן לראות תוצאות כמעט מיידיות.
באופן כללי, הקידום האורגני נחשב לאיכותי יותר, מהסיבה הפשוטה שהוא מביא קהל חזק, משמר את החשיפה של האתר, ומאפשר לגולשים רבים להיחשף אליו במהלך איתור שירות או מוצר דומה במנועי החיפוש. יחד עם זאת, לקידום הממומן ישנם יתרונות רבים כמו מיקוד המודעה לקהלים מפולחים ולהגדיר לכמה חשיפות אנחנו רוצים להגיע.
אז רועי, מה אתה ממליץ לנו לעשות? אני מציע תמיד לכל בעלי העסקים שיכולים לאפשר לעצמם – אם כבר השקעתם סכום לא מבוטל בהקמת אתר אינטרנט משוכלל, כדאי לקדם את הנכס הדיגיטלי שלכם במקביל, גם באמצעות קידום אורגני איכותי וגם בקידום ממומן.